Sesak!~

Fuhh minggu depan sesak le aku...bos suda kasi manyak task..mau tgk budak2 lagi..keje sendiri lagi...hahaa Insya-Allah keje bole siap..Android satu hal...ini Java ni mmg saje nak memeningkan aku...nasib baik la byk source kat internet tuh..senang nak wat reference.

Android Team?? Nak assigned sorang dua bebudak utk join team ni...aku ade lah distribute email kat sume Creative Labs Department ni...sorang pun xbalas email aku...jagalah korang hari senin ni..hahaha nasib la sape aku point.

At least department aku skang nak meriah...sume pun mcm satu kepale..."jgn ber encik2 ngan aku" tu la slalu nye pesan aku utk budak2 yg baru masuk Orenda~ bukan pe, xnk gap tu besar sgt, at least nak wat keje selesa la skit~

Hahah pape pun, next week! Smoga keje2 aku siap!~

0 comments:

Post a Comment

Greeting Ma Frens!!

Blog ni tempat aku nak share2 mende ngan korang...kalau sudi tu baca la..kalau x sudi tu tgk je la...haha..

Yang mane baik jadikan teladan, yg mane buruk kite elakkan..yg baik dtg daripada Allah, yg buruk datang dari aku sendiri..

About Me

My photo
If you want to know...just ask...if you don't want to know...just pretend that you know...if you want to ask...say it...if you want to make assumption...go on with it..