Im Back!~

 Hahah dah lama xmenulis blog...ini rasa mcm nak tulis balik..kuikuikui...

Xde pape pun nak diperkatakan, just nak ckp yg aku dah hampir utk mendapatkan ape yg aku anggap sebagai sesuatu yg aku inginkan selama ini..semoga pilihan yg aku buat ni adalah yg terbaik tuk idup aku...insya-Allah..

Tp sape kite nak menentukan masa depan, kita cme boleh merancang bukan? hahah..

Sbnrya aku berckap pasal keje aku nih..haha bukan nak kata keje skg ni xbagus...cume aku nak berada di dalam posisi yg org kate secure lah kan? sape yg nak keje ngan kompeni yg xtentu hala...

For now, ade satu kompeni dah offer aku keje...kompeni ok, kompeni besar, terletak kat Maju Tower kat KL tu...tp dlm masa yg same Celcom plak dah panggil interview setelah menunggu 5 bulan...haha lama betul!

Cme nye, kompeni kat Maju Tower ni offer gaji byk lagi la dari Celcom..walopapepun, aku lebih prefer Celcom..haha insya-Allah kalau dpt la kan...jauh pun jauh la..asal aku dpt menimba ilmu dan tambah skills aku dlm keje nih..

Semua yg interview aku utk keje sumenye nak org tau pasal Java...market sungguh Java ni...sape yg tau pasal Java mmg ade peluang besar nak keje ngn kompeni2 besar..btul aku ckp ni..

Hehe cume, bila da keje ngan kompeni besar2 ni kang, mesti ade bende yg kurang..kpd si budak ni, just want you to know that, kerja2 yg lepas ni mmg akan memerlukan komitmen yg tinggi, kene stayback smpai mlm...kene standby 24/7...harap die faham akan situasi ni..

Juga, semoga perancangan aku utk tahun depan & 2 tahun lagi akan termakbul...insya-Allah...Amin!~

Hehehhee

2 comments:

None April 27, 2010 at 11:07 PM  

abg sudah kembali~

Hirwan Dzahiruddin April 29, 2010 at 2:42 PM  

Hahaha sudah kembali la dik oi!~ ngape?

Post a Comment

Greeting Ma Frens!!

Blog ni tempat aku nak share2 mende ngan korang...kalau sudi tu baca la..kalau x sudi tu tgk je la...haha..

Yang mane baik jadikan teladan, yg mane buruk kite elakkan..yg baik dtg daripada Allah, yg buruk datang dari aku sendiri..

About Me

My photo
If you want to know...just ask...if you don't want to know...just pretend that you know...if you want to ask...say it...if you want to make assumption...go on with it..