Aku terfikir...

Sejak akhir2 ni aku byk pk pasal satu bnde ni...susah la nk ckp kan? tp bende ni mmg la merunsingkan...tampaknye mcm bende ni sesuatu yg sgt menceriakan, menggembirakan...tp..dlm masa yg sama aku jadi serba salah secara tibe2...

Selama ni aku xde plak terpk nak pk mcm ni...tp ntah la...sejak ade satu kejadian ni membuatkan aku asik terpk je...ape2 pun...aku harap ape yg aku buat ni betul...aku pun dah byk berdoa...tunjukkan jalan...yg mane yg terbaik tuk aku...dan aku harap ini lah yg terbaik...

Akhirnya aku dah buat...sbb ianya memerlukan aku untuk membuat keputusan...mmg aku sgt berat hati ..sgt2 berat...tp aku kene sedar diri aku ini siape...hahaha...

Hari ni merupakan hari yg plg xde mood utk aku...hampeh gile rasanya...jadi xtentu arah aku...tp xpe lah..siapa aku nak menentukan nasib kan? hahaha terima ape adanya..

1 comments:

None September 14, 2009 at 10:38 PM  

ape masalah abang ni? adik x dpt tangkap la.. story sket kt adik. adik nak tahu...

Post a Comment

Greeting Ma Frens!!

Blog ni tempat aku nak share2 mende ngan korang...kalau sudi tu baca la..kalau x sudi tu tgk je la...haha..

Yang mane baik jadikan teladan, yg mane buruk kite elakkan..yg baik dtg daripada Allah, yg buruk datang dari aku sendiri..

About Me

My photo
If you want to know...just ask...if you don't want to know...just pretend that you know...if you want to ask...say it...if you want to make assumption...go on with it..